Stay alive..

Tvingade malin att vandra runt hela huset, kolla i alla vråar och hörn för att försäkra mej om att det inte finns några spöken, demoner eller mördare här. Min jätterädsla som jag känner kryper i magen och får mej att må dåligt kommer ursprungligen från dom två fina skräckisarna vi såg (samtidigt som vi knäckte nästan en hel frödinge kladdkaka och dumlekakor). Dom var hemskaaa!!
Hon har farit hem nu, hem till sin trygghet, sin säng, sina föräldrar och sin säng. Vad har jag? Mina homies är borta, sängen är min men inte min, tryggheten hittas i grund och botten i norsjö och jag är bara jag. Jag ska försöka sova utan att bli dödad iallafall, för jag vill gärna uppleva min närmaste framtid. Helgen-vit, att sitta i en kyrka hör kanske inte till mina huvudatraktioner, men gabbe har stått ut med Kon-faaan så lite måste jag väl stå ut med. Det blir mysigt tror jag absolut!
På lördag ska jag springa över på novicom och köpa kortläsaren så ja kan lägga ut bilder igen. Nice va ?

Det bästa sättet att förutsäga
framtiden är att skapa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0