Thank you- Amy diamond

Härmed utsåg jag dagens låt,
jag peppar något så in i hel*ete då jag hör den,
magiskt:)




Efter nationella, matte och småföretagande så blev jag lite
 



men sen träffade jag malin på stan, och vi impulsade solbacken. När vi äntligen listat ut att ;Haaa det är 6a vi ska åka med" så fick vi till våran stora fasa höra att dom slutat gå för ngn timme sedan. Suck, jag anar att det var nära på ge upp, men modiga som vi är (iallafall jag) hoppades det på en buss som körde runt morö backe coh allt de där, där jag inte hittar alls dvs. Vi hittade chrille på bussen

och han berättade vägen, men varnade oss för våldtäktsmännen i skogen vi skulle gena genom. :|
Han hoppade av, därnäst var det våran tur. Hallå skogen, trevligt väder? Nej kallt..

Jag hittade bevis på våldtäktsmän. Eller använder dom kondom?

Finally hittade vi dit vi var på väg, och shoppade inte som tänkt utan missfyndade. Efter det stod nästa problem klart, om det inte gick några bussar dit, hur skulle vi ta oss hem ? Det löser sej, sa han som.. Så vi gick, och sprang. Lagomt fort för att just precis komma till hållplatsen och lyckas catcha bussen. Sandra är oxå peppad btw, de vet jag fastän hon inte vågar säga det rakt ut. hihi:) nu har jag nästan städat klart mitt rum, de tar en hel del tid att göra!


Såhär många skolådor hittade jag i mitt rum sist jag städade. Kan ju berätta för alla nyfikna att sen i december har jag köpt en jävla massa skor, siffran håller jag för mej själv men kan iallafall ge en hint om att man inte kan räkna den på händerna.
Nu ska jag damsuga så att allt blir perfekt

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ett tips till nästa gång, byskebussarna går förbi där. alla utom linje 100 :) så de är bara att hoppa på en sån å trycka på stopp :}

2008-05-16 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0